<
You are here : HOME > JOBS > Asset Manager

Asset Manager



Heb je ervaring in het beheren van een vastgoedportefeuille? Werk je graag samen met mensen en ben je sterk communicatief aangelegd? Hou je ervan projecten op te starten en te coördineren? Dan is deze vacature iets voor jou!

We zoeken een ambitieuze collega die goed kan onderhandelen en graag het initiatief neemt. Je ademt overtuigingskracht uit en stelt klantgerichtheid hoog in het vaandel. Je hebt ervaring opgedaan binnen een vastgoed-, corporate finance, of consultancy omgeving en beschikt over een master diploma.

Als asset manager ga je proactief te werk om de portefeuille en processen te optimaliseren, werk je verschillende scenario’s uit op basis van behoeften, financiën, middelen, metingen, timing. Hiertoe zet je centralisatie projecten op en plaats je die in de markt, zoek je nieuwe huisvesting, ga je contracten (her)onderhandelen. Je brengt risico’s in kaart en formuleert vanuit je expertise en onderzoek gepaste adviezen.

Je komt terecht in een team van een 7-tal medewerkers en werkt samen met eigenaars/verhuurders, huurders/gebruikers/klanten, je rechtstreekse collega’s (contractbeheerders, asset manager, financiële coördinator, tekenaar,…) en andere collega’s binnen Het Facilitair Bedrijf.

Lees meer over de functie in het selectiereglement als bijlage bij ‘extra documenten’. Download dit selectiereglement en hou het bij voor het verdere verloop van de procedure.

Jouw profiel
Je kunt deelnemen aan de selectieprocedure als je voldoet aan de onderstaande voorwaarden:
  1. Je hebt een master diploma of een ander diploma of getuigschrift dat toegang geeft tot niveau A binnen de Vlaamse overheid. De volledige lijst vind je hier: https://overheid.vlaanderen.be/Bijlage02.
  2. Je hebt minimaal 2 jaar functierelevante ervaring binnen een vastgoed, corporate finance of consultancy omgeving.
OF
  1. Je hebt een geldig toegangsbewijs voor de functie van asset manager uitgereikt door de VDAB of je behaalt het uiterlijk tegen 24 juli 2020. Om dit toegangsbewijs te krijgen moet je een standaardportfolio opmaken waarin de kerncompetenties voor de functie zijn opgenomen. Kijk in het selectiereglement hoe je dit kan doen.
  2. Je hebt minimaal 2 jaar functierelevante ervaring binnen een vastgoed, corporate finance of consultancy omgeving.
Hoe solliciteren?
Solliciteer ten laatste op 7 augustus 2020.

Klik op de sollicitatielink waarbij je op onze vacature websitepagina uitkomt. Hier vind je meer informatie over de vacature en de procedure (bekijk ook het selectiereglement).

Klik vervolgens op de knop “solliciteer online” en vul het sollicitatieformulier tijdig in.
Jobs 
Raphael Pèrez
06-07-2020
News in short
Residential property market dynamics | 25/9
The real estate portfolio of the Walloon Region goes on a diet | 24/9
City Dox nearer to completion | 24/9
First Radisson Collection hotel opening in Brussels | 23/9
Concept of a new 'Inhabited Park' for Namur | 22/9
Innovation, post-covid and cities feature in Paris | 21/9
Anderlecht scheme begins | 18/9
New shareholder for Eaglestone | 17/9
Limited success for Belgians at Mipim Awards | 16/9
Brussels office market suffering but not defeated | 16/9
Propel by Mipim tackles the future | 15/9
Adapting to the new retail scene | 14/9
Post-covid: evolution not revolution | 11/9
Start of works for NorthCity project in Haren' | 10/9
New acquisition by Union Investment | 9/9