<
You are here : HOME > JOBS > Junior Property Manager

Junior Property Manager



Sinds 2015 staat CODABEL ten dienste van internationale professionele beleggers die op zoek zijn naar nieuwe opportuniteiten in BelgiŽ. Met zijn diepgaande kennis van de lokale vastgoedmarkt is CODABEL een acquisitiespecialist geworden die strategisch advies en ondersteuning biedt in alle fasen van het investeringsproces, van de zoektocht naar financiering tot de commerciŽle onderhandelingen.

FUNCTIE
Je ondersteunt het operationeel, commercieel en technisch beheer van een deel van de vastgoedportefeuille bestaande uit commerciŽle panden en centra, de terugkerende relatie met huurders en eigenaars en het toezicht op eenmalige projecten.

Je onderhoudt een regelmatige relatie met de huurders en eigenaars om hun tevredenheid te waarborgen en zorgt voor het beheer op commercieel vlak, technische problemen en klachten in een "Total Service"-aanpak.

Operationeel, commercieel en technisch beheer:
  • Je zorgt voor het onderhoud en de perfecte instandhouding van de gebouwen.
  • Je controleert de onderhoudsbedrijven en dienstverleners en stimuleert elk van hen om het milieubeleid van CODABEL te integreren in hun dagelijkse werking.
  • Je denkt voortdurend na over hoe je de prestaties en het comfort van de gebouwen in jouw vastgoedportefeuille kan verbeteren.
  • Je voert werken, verbeterings-, verfraaiings- of renovatieprojecten uit volgens de Codabel -procedures: analyse van offertes, bestellingen opmaken, opvolging van de uitvoering, budget en documentatie, communicatie tussen de belanghebbenden, aanvaarding van de werken, enz.
  • Je helpt, organiseert en zet je in bij allerlei commerciŽle en promotionele activiteiten die nodig zijn om de aantrekkelijkheid en dagelijkse werking van je panden of commerciŽle centra te verzekeren.
  • Je doet de administratieve opvolging van alle vastgoeddocumenten en zorgt voor een gestructureerd beheer van alle administratieve taken met betrekking tot uw gebouwen
  • Je bent in constant overleg met de eigenaar van de panden over de toestand, rentabiliteit en commercialisatie.
  • Je zorgt voor de nodige rapporteringen aan de verschillende eigenaars.
  • Je werkt in een flexibel en enthousiast team en hebt contact met verschillende afdelingen.
Daarnaast, neem je deel aan de dynamiek van de afdeling Retail Management, met name door een ondersteunende rol te vervullen voor de gebouwen van je collega's waar. Je deinst niet terug om je cross-functionele verantwoordelijkheid op te nemen door je collegaís te ondersteunen of adviseren binnen jouw gebied van expertise. Verder neem je ook deel aan het proces om een snelgroeiend bedrijf verder te professionaliseren door je input, inzichten en dagdagelijkse energie.

PROFIEL
  • Je bent Nederlandstalig met een goede kennis van het Frans en het Engels
  • Houder van een diploma hoger onderwijs met interesse in ImmobiliŽn.
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent flexibel en commercieel ingesteld.
  • Je bent ondernemend (hands on), in staat om problemen aan te pakken, dossiers/ projecten positief te benaderen met een resultaatgerichtheid , rekening houdende met veiligheid, risico's, kwaliteitseisen en mandaten van de eigenaars.
  • Je voelt je thuis in een snelgroeiende firma waarin flexibiliteit en participatie nodig zijn.
Jobs 
Tim Harrup
19-11-2020
News in short
Luxembourg market performing well | 25/11
Silver Tower completed, renamed Iris Tower, and ready for Region | 24/11
VGP-Allianz JV takes possession of more logistics sites | 23/11
All-wood office building for Luxembourg | 20/11
The iconic ĎBoerentorení to be the ĎCuture Towerí under patronage of Katoen Natie group. | 20/11
All-wood office building for Luxembourg | 20/11
30,000 m≤ office sale in Luxembourg | 19/11
More energy and prosperity in the Sablon neighbourhood with the Lebeau project | 18/11
Offices preferable to home-working? | 17/11
Weerts Group in major 50/50 joint-venture with Ethias for logistics real estate development | 16/11