Project Manager Vastgoed

Project Manager Vastgoed

Vastgoedontwikkeling en projectmanagement de ideale combinatie op werkvlak? Dan is deze job iets voor jou!

Wat doe je graag en kan je goed?

  • Jouw verantwoordelijkheid is: diverse vastgoedprojecten vanaf de conceptfase tot en met de oplevering van de werken opvolgen volgens de principes: tijd, budget en afgesproken kwaliteit. Dez projecten kunnen zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten zijn, in samenwerking met alle betrokken partijen. Daarbij overzie je de volledige coördinatie in alle fases van een project.
  • Het is je 2de natuur om projecten te coördineren, samen te werken met verschillende mensen (interne en externe) op basis van een transparant en sluitend projectbeheer waarbij de eigenheid van de wetgeving rond overheidsopdrachten gerespecteerd wordt en de kwaliteit van de projecten gegarandeerd wordt.
  • Als collega ben je: organisatorisch zorgvuldig, flexibel en objectief daarnaast rapporteer je vlot en rechtstreeks aan de Directeur Vastgoedontwikkeling vanuit een sterk analytisch en conceptueel vermogen. Je streeft permanent verbetering na met aandacht voor regels en procedures. Een duidelijk pluspunt is een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen.
  • Affiniteit met de maatschappelijke problematiek rond vergrijzing vinden we ook belangrijk.
Jouw opleiding en ervaring
  • Masterdiploma (of gelijkwaardig door ervaring) in een bouw/technische richting.
  • Maximum 2 jaar ervaring met het proactief managen van woningbouwprojecten.
  • Aantoonbare ervaring met PPS-projecten.
  • Je beschikt over een algemene technische kennis van alle bouwdisciplines en specifiek over kennis van administratieve procedures in het ontwerp- en bouwproces.
  • Vertrouwd met MS office-pakketten.
Wat bieden we jou aan?
  • Een arbeidsovereenkomst ONBEPAALDE duur.
  • Opleidingsmogelijkheden die professionele groei stimuleren.
  • Marktconform salaris waarbij het Zorgbedrijf relevante werkervaring valoriseert uit de openbare en privé-sector en als zelfstandige.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering OF 6 extra dagen verlof.
  • Terugbetaling van 80% van je kosten voor het openbaar vervoer of een fietsvergoeding of een bedrijfsfiets.
  • Werken in een multidisciplinair team en binnen een boeiende en groeiende werkomgeving.
Procedure & timing
Er komt eerst een kennismakingsgesprek. Als dat positief is voor jou en voor ons, dan komt er een 2de gesprek. We plannen de gesprekken ad hoc in op basis van wat haalbaar is voor iedereen. Blijft de feedback positief? Dan ga je tenslotte langs bij een extern kantoor voor een assessment.

Extra info?
Bel gerust naar ons job & talentcenter! We zijn te bereiken op het nummer 0485 96 60 06.